Help deskissä kukaan ei lue viestejäsi / oma-talous / Taloussanomat: "26.10. 12:11 Ohjelmistoyhtiöiden asiakaspalveluihin ei kannata lähettää sähköpostia. Tavallinen ostaja saa ohjelmiinsa käyttäjätukea puhelimitse jonottamalla, jos ollenkaan.
Hyötyohjelmien valmistajien ja maahantuojien suomenkielisten tukipalvelujen laadussa on vielä paljon kehitettävää.
Hyötyohjelmien valmistajien ja maahantuojien suomenkielisten tukipalvelujen laadussa on vielä paljon kehitettävää.
Taloussanomat kysyi muutamalta maahantuojalta sähköpostitse vastauksia tavallisten ohjelmankäyttäjien aitoihin teknisiin ongelmiin.
Yhtiöiden omien ilmoitusten mukaan yksityisasiakkailta tulleisiin sähköpostikyselyihin vastataan yleensä muutamassa vuorokaudessa. Avunsaanti kestää todellisuudessa huomattavasti pitempään.
Esimerkiksi Adoben asiakaspalveluun lähetettyyn, yleisen Premiere-editointisoftan häiriöitä koskevaan sähköpostiin ei ole yli kahdessa viikossa tullut vastausta."
Yhtiöiden omien ilmoitusten mukaan yksityisasiakkailta tulleisiin sähköpostikyselyihin vastataan yleensä muutamassa vuorokaudessa. Avunsaanti kestää todellisuudessa huomattavasti pitempään.
Esimerkiksi Adoben asiakaspalveluun lähetettyyn, yleisen Premiere-editointisoftan häiriöitä koskevaan sähköpostiin ei ole yli kahdessa viikossa tullut vastausta."
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti