tiistaina, tammikuuta 21, 2014

Vieras kirjoitti Sotkamo Lehteen



(Vieras)18.1.2014 16:46
Sotkamon matkailuyrittäjien kannattaisi palkata yhteinen viestinnän huippuammattilainen. Tuloksia voisi näkyä nopeasti.

Ylen nettisivuilla oli 17.1.2014 asiantuntijoiden esittelemät sosiaalisen median trendit vuonna 2014:
  1. Facebookista tulee koko kansan media. 
  2. Some siirtyy mobiiliin. 
  3. Pikaviestipalvelut valtaavat alaa. 
  4. Viestintä kuvallistuu. Videopalvelut kuten YouTube, Instagram ja Vine tulevat kasvamaan isommiksi. 
  5. Uusia julkisuuden henkilöitä syntyy sosiaalisen median kautta. 
  6. Jakamisen merkitys kasvaa. 
  7. Omakuva- ja ruoankuvaustrendi jatkuu. 
  8. Asiakaspalvelu lisääntyy sosiaalisessa mediassa. Yritykset voivat saada paljon näkyvyyttä jakamisen myötä...vaatii nöyryyttä ja jatkuvaa läsnäoloa. 
  9. Twitterin rooli poliittisessa viestinnässä korostuu... helppo saada viestinsä julkisuuteen. 

Sotkamolta puuttuu SOME-osaaja, viestinnän ja talouden erikoisosaajat. Mahtaako kunnan budjetissaan osoittamat sadat tuhannet eurot markkinointiin mennä turhanpäiväisiin paperiesitteisiin ja keräyspaperiksi? Seuraako kukaan tuloksia?


Lähetä kommentti